Jul 13, 2007

Friday 13th Update

higher
it's what I expect from my life

Имам нова видеокарта! Играя пак, при това на high graphics! Guild Wars e красива игра, бях забравила след два месеца абстиненция. Голямо благодаря на Боби, който ми я сложи - а аз му казах за този концерт - и дори ми донесе компа по стълбите до осмия етаж, защото асансьорът не работеше. Надолу си го бях свалила сама, нападната от черни мисли "една жена не бива да прави това". Продължението е "освен ако не е свръхчовек":)

Вечерта ходихме на pub crawl, Дивака на "Христо Белчев" не е никак лош, просторно и проветриво е, а кухнята е същата. После решихме да минем през Баба Яга, където има леко изменение на подредбата на масите, но не и на чистотата на тоалетната, казаха очевидци, аз реших да не рискувам. Както е казал поетът - some things never change.

Знам, че е ужасно, но вече на пети майстор му се случва нещо и не може да ми прави терасата. Cow каза, че духовете явно не искат този ремонт, муахаха. Ходих да звъня в съседния вход, но там решението не ми хареса - лепени са плоскости директно върху старата стъклена козирка. Мне, искам да е като в другия вход, там са едни козирки с бели профили, доста добре изглеждат. Днес успях да се навия да ида да ги питам за майстори, но нямаше никой вкъщи. А като се зазяпвах към осмия етаж вчера, докато чаках маршуртка, от по-хубавата тераса от прозореца надничаше един пич. Трябваше да му звънна вчера, и без това изпуснах маршрутката:)

Иначе си почивам много, припомням си фински думи, зачетох една пропусната книга на Бюджолд и изобщо, ваканция, ура:) Децата ходят на плаж с бабите, засега всичко е наред.

Отивам да мажа с парагонката и дервиша.

Edit: Преди малко проведох разговор с една лелка от 8 етаж на съседния вход (пичът от другия апартамент го нямаше, все пак петък вечер:). Аз долу, тя горе и си крещим, входа заключен, аз съм звъннала на звънеца на домофона. Успях да й обясня коя съм и за какво се боря, а тя ми даде името на фирмата, която е правила и двата апартамента на етажа. Даже поисках да ми каже къде се намира, защото все пак можеше и да няма сайт. Жената ми каза адреса; фирмата, слава Богу, има сайт и ако се свържа с тях и ми свършат работа, ще ги благославям цял живот и ще ги линкна вдясно:)

Не е истина.

No comments: