Jul 9, 2007

Dreamwalker

the diversity of reality
is humanity not insanity


Вчера беше първият ден без деца за един месец напред и изпитах сътресенията на mode switching. Вместо да го ударя на живот и да се размажа на четворката (е как коя четворка!), прекарах целия ден в редуване на работа и езувене. Изядох една чиния бухти, които бяхме направили двете с Рада предния ден, в съвместен проект - аз меся, тя точи. С пудра захар са чудни, с мед - още повече. Между другото, те с Миш са достигнали такива нива на самостоятелност, че сами си приготвят багажа, на всичко отгоре го намират за забавно. И преди да ме аплодирате, това определено не е възпитание, а ген, при това не моят:D В тази връзка, разчитам на гена и гледам да не се тревожа, че децата засега са при другите баба и дядо, които са им почти непознати.

Та така, обявявам началото на месеца на junk food, пиене на коктейли, ставане когато аз искам, излизане вечер, гледане на чужди деца;), ходене на кино, четене на книги (!) и други вдъхновяващи занимания. Свободна съм от детерминизъм;) деца и deadlines и мисля тази седмица да празнувам. Ако останат пари от ремонта, може да инвестирам в нова видеокарта и да играя пак GW - да довърша Nightfall, че се задава GWEN.

Ремонтът, ах, ремонтът. Дойде втори екип майстори, които също въздъхнаха и си отидоха като видяха, че трябва да ми правят и покривче на терасата, понеже съм на последен етаж. ПОМОЩ! Вече съм на път да ида при едни хора в отсрещния блок и да попитам за координати на майстора, правил терасата на осмия етаж. Word of mouth marketing, ppl. И ако до края на деня не получа препоръка от някой тук, точно това ще направя!

В the Fireplace има цитати от Хайнлайн и този ме впечатли:
It’s amazing how much “mature wisdom” resembles being too tired.
Amazing indeed, ето защо звуча толкова зряло и мъдро на моменти;) А снощи заспах смъртно уморена в 10 часа с глава под палмата и сънувах точно каквото исках. Щеше да е много хубаво, ако не беше, мнали. Ето песента. Eто я пак. (fighting instead of lighting and say instead of sat)

Music is best.

No comments: