Nov 20, 2007

Like Sunrise

It's joyful like a trip
in a time machine

А концертът на Gamma Ray и Helloween беше хубав. Ето истинско ревю, аз такива не мога да пиша:)

Боби ми помогна да поставя вратата на гардероба, за което ще му бъда благодарна цял живот и ще го водя на всички концерти, които поиска. За този искаше да идем още в 7, за да влезем рано и да сме отпред. Аз обаче дълго не можех да си намеря очилата за шофиране, а вън валеше дъжд, беше тъмно и точно ми беше изтекла застраховката "Каско". Освен това Коруин също се замота безметежно из София и закъсня. (Впрочем той живее във Финикс, Аризона и потвърди казаното от Тоби Замет на предишния концерт;) В крайна сметка бяхме пред залата в 8 без пет, което намали с около час зъзненето на студа. В един момент се оказа, че трябва да крия в чантата си фотоапарат, увит в шапка. Нали съм adrenaline junkie, скрих го и никой не го намери. :D И успяхме да се класираме по средата на първата песен на Гама Рей!

Продължавам да се удивлявам колко много млади хора слушат тези стари групи. До мен имаше добре изглеждащи момиченца, които пищяха, освен че куфяха. На следващия концерт (който и да е той) вече мисля да седя... Един път казах на френд как си мечтая ултимативният мъж (който и да е той) да ме покани на концерт с класическа музика, а той каза, че е малко вероятно:) А пък Рада се готви за коледния концерт в читалището и свири откъс от симфония от Хайдн.

И за да стане още по-разхвърляно, да кажа колко много ми харесват Ziltoid the Omniscient на Devin Townsend, Hope на Swallow the Sun и A Gentleman's Hurricane на Mind's Eye. Последните особено ме отнесоха, определено the most underrated band on last.fm.

No comments: