Nov 28, 2007

In My Time of Need

and I should step out of the rain
turn away

Вече втори месец водя сутрин Миш на градина пеша, после се връщам пеша, това прави общо близо половин час ходене. В повечето случаи отивам да го взема пеша, още половин час. С автобуса е една спирка, но повечето пъти ни мързи да го чакаме, освен ако не вали и духа прекалено силно. Чувствам се в добра форма физически, колко хора вървят пеша по час на ден? На всичко отгоре мисля много добре, докато ходя. Жив перипатетик:Р

Иначе докато Рада плува 2 пъти седмично по 1 час, бих могла да ходя на фитнес, чисто теоретично така. И без това не съм по дългите натоварвания. Всъщност, не съм по никакви натоварвания, ужасно много ме мързи. Не отричам, че действа добре на фигурата, но същия ефект при мен се постига с ежедневни упражнения по 10 минути у дома. Имам си цели две книги с упражнения, които Рада ми чете изразително и ме кара да правя. Аз не ги правя, да не си мислите:)

Колите в моя квартал са в пъти повече отпреди; сутрин и следобед се образува дълга колона на улицата пред нас. Един ден валеше много силно и отидох за Миш с колата, при което чаках поне десет минути на светофара. Ако се добави светофар за наляво, нещата може да се подобрят, защото сега завиващите изчакват насрещните коли за направо, плюс пешеходците на пътеката. Едва ли минават повече от 3-4 коли на едно зелено.

In other news, в неделя изразходих месечния си лимит от адреналин като карах по тъмно в гъста мъгла по околовръстното, чийто ремонт кипи с пълна сила. Движението беше предимно в обратната посока, та виждах само фарове. Еми страшно си беше. Хайде някой да вземе да оправи градския транспорт, а? Да е редовен, отоплен, да се открият нови линии... И ако може да не се налага, ходейки пеш, да изпълняваме куест с повишена трудност - да избегнем лошите коли-мобове, които искат да ни залеят с кална вода.

Пък финландчето чака снегът в двора му да стане малко по-дебел, за да може да скача в него на излизане от сауната. Мани ти тоя здрав дух в здраво тяло... сауна и Нокиа не ползвам:)

Това не стана особено физкултурен пост, както го мислех, затуй да кажа, че Йорн Ланде е любимият ми вокал в момента. Има страшен дрезгав глас и невероятен регистър, влага чувство леко в стил Ковърдейл. Ще взема да пробвам и соловите му албуми.

Две яки неща с други групи - Ark и Beyond Twilight.

Important Edit - ето тук открих този чудесен линк към упражнения у дома. Забележителното е, че у нас упражненията се правят на подобен "мекичък пъзел". Eicte;)


No comments: