Oct 28, 2007

Elect the Dead

Steal this Album беше първото, което чух от System of a Down преди три години и моментално реших, че ще си го купя, както и останалата дискография на SOAD. (Още не съм го направила...) Не е като да имам склонност към християнски анархизъм, не! И никът ми Аrmenian не е само заради четиримата арменци от Калифорния, ами защото винаги съм харесвала всичко арменско - азбука, език, страна, дори монофизитската им църква ми се нрави.

Еlect the Dead e невероятният солов албум на Серж Танкиян, който вчера изслушах осем пъти. Това е положението, някои музики ти влизат под кожата, правят ти дупка в мозъка, рикошират и попадат (примерно) в блог. И преди съм поствала негови неща, сега обещавам, че ще си купя албума послучай местните избори. За протокола, гласувах само за районен кмет и общински съветници, за кмет на София пуснах празна бюлетина. Толкоз.



Music is best.


3 comments:

Anonymous said...

при желание за повече неща на систем оф ъ даун: до.лемон на гмайл.ком

:)

hazel said...

@ lemon
Аз имам всичко на SOAD на mp3, но искам да си ги КУПЯ, защото съм им фен, особено на Серж. Бих си купила мърчандайз дори, ако имаш някоя анархистка фланелка, свирни;)
Благодаря все пак:)

Anonymous said...

хехехе, не съм открила още (техен) феншоп :) Моля, винаги готова!