Feb 29, 2008

One Degree Down



Кратко упътване "Как да постъпим, ако радиаторът протече". Отнася се за клиентите на "Топлофикация".

  • Обаждате се на аварийния телефон на "Топлофикация", който намирате с гугъл. Те ви казват, че могат да дойдат до два часа, но трябва да имате ключ от абонатната станция в мазето.
  • Вземате ключа от абонатната станция от съответния съсед. Лично на мен ми отне три дена да го сваря у дома, после се оказа, че ключът бил другаде и т.н.
  • Купувате си радиатор - алуминиевите са по-скъпи. В магазина питат за мерките на стаята И разстоянието между тръбите. За тази цел аз се разхождах до магазина в "Дианабад" повече от веднъж. После си купих радиатор, плюс тапи и обезвъздушител, три конзоли за закрепване на стената и Кранче за изходната тръба. Общо 200 лева.
  • Кранчето за изходната тръба, скъпи приятели и съседи, ми създаде много главоболия. Първо, аз съм добра и послушна жена и когато след излагане на проблема с радиатора получа съвет "трябва ти мъж", аз изпълнявам този съвет и намирам мъж. Аз си знаех, че ще ми трябва, ако не за друго, поне да ми носи радиатора от магазина до колата и от колата до нас. Мъжът, когото попитах, каза, че не само ще ми го донесе, но може и да ми го монтира! Алилуя! (Честно, не съм пърхала с мигли, за да го накарам, говорихме по интернет.) Обаче, за да ми го монтира, трябвало да накарам хората от "Топлофикация", които ми демонтират радиатора, да ми сложат кранче на долната тръба, за да не се налага Мъжът да ходи в абонатната станция и да спира парното на входа. Обадих се на водопроводчика ми, с надежда, че той ще ми свърши повече работа, но не - и той повдигна въпроса за Кранчето на долната тръба. Послушно отидох в магазина до нас, където, разбира се, ми отправиха пак Онзи Поглед (тм) и ме попитаха "Какво кранче?". Затова Кранче се купува от магазина за радиатори, Мъжът само носи радиатора до вас, а монтажът му се поверява в ръцете на Майстор.
  • Липсата на Майстор ме доведе до отчаяние и, когато дойдоха хората от "Топлофикация" да свалят радиатора, аз ги питах дали в извънработно време не могат да дойдат да ми сложат новия. Човекът ме посъветва да питам компанията за топлинно счетоводство дали не извършва тази услуга. На сайта й пишеше, че сменя отоплитетелни тела, но всъщност не го прави. Единственото, което правят, е да преместят топломера от стария на новия радиатор. Затова взех телефона на Майстора на свалянето, за да му се обадя да ми го сложи. Да-а-а.

Ще се обадя на топлинния счетоводител след празниците.
Честит 29 февруари!


1 comment:

Anonymous said...

Thіѕ mantrа is to be ensurеd that this should not bе сonfounded with
anothеr, to bring yoursеlf tо orgaѕm, yοu lοse touch with
thе sensations in the hands of Matangіsvari
as 'sadv INA m'. Thаt cгeateѕ thе Univегse
at large and governs the functіonіng of thе
endocrinе systеm. Τhe sex in this type
of sρirituality, however it is the scіencе of Nude Маssage Yogа.


Fеel free to surf to my blog pοst :: erotic massage London