Jan 2, 2008

Sweet Dreams




Донесоха ми го от Брюксел, а не от Хелзинки и е двуезичен - на него пише "коледен шоколад" на фински и шведски. М-м-м. Беше подарък за децата, но те хапнаха много малко. И мога да казвам Onnellista Uutta Vuotta!

За пръв път посрещнах Нова година сама с децата, досега винаги са ми ги гледали, за да мога аз да се развявам, освен една година, когато кърмех Мишо и заветната 2000 година, посрещната в "Майчин дом." Пихме детско шампанско - газирана малинова напитка с детски герои на бутилката. Те не го харесаха, щото е газирано. Рада беше измислила и написала късметите за баницата, които бяха някакви общочовешки и възвишени, от типа на "щастие", "любов", "благородство", "спокойност" и "търпеливост". На мен ми се падна благородството. Вчера тати взе децата за деня и имах намерение да избягам от къщи, да ида на Мальовица и после да се надсмея оттам в стил "оправяй се, аз съм на почивка." Остава за друг път, как можа да ми се падне точно благородството;)

Мисля, че сега е моментът да изразя изумлението си, че всички се оплакват от преяждане по празниците, а никой - от "преготвяне" и "премиене на чинии". Вероятно защото последните занимания носят дълбоко удовлетворение на извършителите им и с тях не може да се прекали. Ние не преядохме. Освен дето Миш изяде 3 чинии супа, сготвена от баба, но това си му е в нормата. Аз се опитах се да направя коледни кравайчета, но те бидоха изядени 2 дена преди Коледа... Направих само три тави де, за повече нямам нерви, има ги в картинките отдолу. Също интересна е снимката на свещника, който Миш описа като "онова, което е като тиквите на Хелоуин". Но най-вече обърнете внимание на чудния замък 3D пъзел, който ми беше огромен кеф да правя, за моя изненада.

Мързелуването тия дни ще се изразява в канене на гости (имаме още половин баница с възвишени късмети и тава с ребърца, anyone), слушане на драматизации "Том Сойер" и "Хъкълбери Фин" и разни "Хиляда и една нощ", свирене на пиано, гледане на клипчета по youtube, учене на английски, четене на книги и атласи и почти никакво готвене. Така е, който няма телевизия. И да, определено днес е от дните, когато е много хубаво да си на свободна практика, да си седиш вкъщи и да гледаш снега.



No comments: