Jan 1, 2008

In Other Words

Както каза Нийл Геймън...


"Написах това през 2004 година, като се цитирах от 2001 г. Струва ми се подходящо да се повторя още веднъж. На всеки три години...

Знам, че е признак на лош вкус да се повтаряш, но щях да изброя всичко, което пожелавам на читателите на блога през 2005, когато осъзнах, че вече съм го писал през 2001 година....

Нека идната година бъде изпълнена с вълшебство, мечти и красива лудост. Четете хубави книги и целунете някой човек, който смята, че сте прекрасни. И не забравяйте да творите изкуство - пишете, рисувайте, стройте, пейте или живейте, както само вие можете. Надявам се някъде през следващата година да изненадате сами себе си.


Все още се надявам."

Аз не знам дали се надявам, но докато изброявам наум нещата, заради които си струва да се живее, котката седи в скута ми и мърка. Черна клавиатура, бяла котка... Котките знаят неща, които хората не знаят, Миша сигурно знае, че вече не съм cat person, както през 2001 г. и все пак сяда в мен, сякаш ме обича. Дали и с Бог е така?

Изненадващо, Честита нова година! Поздрав с новооткритата днес ambient финска банда, Nest. Приемат заплащане за музиката си в много нестандартен вид, а тук могат да се прослушат и свалят.

Edit: Nest са нестандартни и с това, че се издават и от български лейбъл - Corvus Records. Интервю с тях - на сайта на "Горгон".

No comments: