Jun 7, 2007

Nightmares...Calling Me

all my life's blood is slowly draining away

Сънувах най-страшния сън в живота си. Сега е избледнял, но продължава да бъде кошмарен. Сигурно се дължи на абстиненцията (никой да не се смее).

В съня постъпвах в могъща компания, разположена в красива сграда с вътрешен двор, лъскави коридори и невъобразим лукс, която, сега си мисля, напомняше на английски университет. Всъщност като че ли компанията беше за медицински услуги. Ръководител беше една жена, която контролираше служителите си като марионетки и те правеха всичко, каквото им нареди, с дума или мисъл. Спомням си лично на мен как ми заповяда да ям някаква суха зърнена закуска и аз това ядох. Хора сновяха навсякъде и изпълняваха нарежданията й безпрекословно и видимо с голямо удоволствие.

По стаите се провеждаха експерименти с хора и се лееше много кръв. Имаше натрупана купчина ребра, които очевидно бяха човешки (точно вчера четох нещо за реброто на Адам и мислех да го линквам, може да е оттам). Усещах мириса на твърда убеденост в собствената правота. Отношенията между колегите бяха съвсем приятелски и културни. Всички обожаваха шефката и бяха добре възнаградени за това, забравила съм конкретните подаръци, които им правеше, но бяха много, много скъпи. Аз обаче реших, че няма да остана да работя там и почнах да й мънкам нещо (не съм герой дори насън), че си гледам сама децата и не мога да работя толкова много часове. Не че помня какво трябваше да работя, сигурно да съм преводач на някой д-р Менгеле, аз друго не умея:D Тогава тя ми предложи 10 000 лв (не заплата - тя беше много по-висока с всички бонуси - а нещо като входна такса, ама обърната) и безплатна детегледачка и аз помня, че се поколебах. Ако нещо не може да се купи с пари, се купува с много пари. Тогава сънят изведнъж стана lucid и се събудих по желание. По-страшно от реките от кръв беше неописуемият ужас, че си в робство на велик манипулатор.

На сутринта не ми се пушеше, усещах мозъка си като измит с маркуч. Някъде другаде съм писала, че кошмарите пречистват подсъзнанието. Но ЧАК пък толкова да има нужда от почистване?

5 comments:

Crash Davis said...

Мисля, че просто си гледала повторението на Lost снощи. А по време на рекламите си прескачала на Анимъл Планет или Форензик дитективс.:)

hazel said...

Аз нямам телевизия. Не ползвам кабелна, гледат се само филми на двд на телевизора.
Друго да кажеш?:)

Crash Davis said...

Да. Имам какво да кажа. Но предпочитам да замълча:)

hazel said...

tnx:)

Anonymous said...

Сънувала си Iron Maiden :)