May 7, 2008

Morning Works

Добре дошли след почивните дни, скъпи приятели и съседи.

Ние (кралското "ние") положихме умерено количество труд, комбиниран с ходене на кръчма с народна певица, където се тропаха кръшни хора; с празнуване на първи май със страхотна руска водка и гледане на Индиана Джоунс 1 в подготовка за големия ден.

Сега е моментът да си зададем монументалния въпрос "Работохолик ли съм?"

Никога - 1 точка
Понякога - 2 точки
Често - 3 точки
Винаги - 4 точки.

1. Предпочитам да свърша нещо сам, отколкото да моля за помощ.

2. Губя търпение, когато трябва да чакам други хора, или на опашка.

3. Винаги бързам и се състезавам с времето.

4. Дразня се, когато ме прекъсват по средата на някаква дейност.

5. Занимавам се с няколко неща, за да съм зает.

6. Осъзнавам, че върша две-три неща едновременно, например храня се и пиша писмо.

7. Често се ангажирам да свърша повече, отколкото мога.

8. Чувствам се виновен, ако не работя.

9. Важно е да виждам конкретни резултати от работата ми.

10. Интересувам се повече от крайния резултат на работата ми, отколкото от процеса.

11. Събитията никога не се движат достатъчно бързо и достатъчно ефективно за мен.

12. Ядосвам се, когато нещата не стават, както аз ги искам.

13. Задавам същия въпрос, без да осъзная, че вече съм получил отговор.

14. Прекарвам много време в планиране и обмисляне на бъдещи събития и забравям сегашния момент.

15. Продължавам да работя след като колегите ми са свършили.

16. Ядосвам се, когато хората не отговарят на стандартите ми за съвършенство.

17. Разстройвам се, когато съм в ситуации извън моя контрол.

18. Често работя под напрежение заради поставени от самия мен крайни срокове.

19. Трудно ми е да разпускам, когато не работя.

20. Прекарвам повече време в работа, отколкото в контакти с хора, хобита и развлечения.

21. Започвам работа по проект, за да имам предимство, още преди да са финализирани всичките му етапи.

22. Ядосвам се на себе си и за най-малката грешка.

23. Влагам повече мисъл, време и енергия в работата си, отколкото в отношенията с околните.

24. Забравям, игнорирам и свеждам до минимум семейните празници като рождени дни или ваканции.

25. Вземам важни решения, преди да съм узнал всички факти и да съм ги обмислил.

Ако резултатът е:

25 - 49 = Не се престаравате
50 - 69 = Леко се престаравате
70 - 100 = Много се престаравате


Взето оттук. Търсех за пристрастяване към комар (ъ-ъ, него го нямам:)

Сериозно, оказва се, че работохолизмът е пристрастеност към хормоните, отделящи се при стрес. Нямаме Workaholics Anonymous, така че резултатите от горния тест са без значение, но все пак има хора, които пият от сутринта, но не признават да имат проблем с алкохола.

Kароши.

No comments: