May 25, 2008

На Видовден...

Евровизия 2008 е в Белград - чудесен град, както се вижда и от видеото.

Напълно съм наясно, че не може пак сръбска песен да спечели, но тази е около осем пъти по-хубава от миналогодишната. Израелската също никак не е лоша, а Финландия се представя от посредствените Teräsbetöni, които пеят къде яздели мъжете. Възмутена съм.

Както и да е... Jelena Tomasevic - Oro




Ko li miluje milo moje,
Ko li usne te snene budi?
Ne zaboravi ime moje
Kada krene da, da te ljubi
Klasje moje, ne spavaj.
Njega ljubi, mene uspavaj.
Ne lomi mi led, vodu nema,
Ne soli mi ranu, suza nema.
Ko li zaigra oro moje?
Neka ne igra za nas dvoje.
Klasje, mene uspavaj.
Nuna nej, nuna nuna nuna nuna nuna nej...
Na Vidovdan probudi me da ga opet pogledam.


English Translation:

Who is caressing my dear one,
Who is waking up those sleepy lips?
Don't forget my name
When my wheat starts to kiss you, do not sleep.
Kiss him, put me to sleep.
Do not break my ice, it has no water,
Do not put salt on my wound, there are no tears.
Who is dancing my hora?
May they not dance for the two of us.
My wheat, put me to sleep.
Nuna ney, nuna nuna nuna nuna nuna ney...
Wake me on St.Vitus' day, so that I look at him again.

Напомни ми за далечната младост, когато се учих да играя два вида сръбско хоро:)

Edit - смених видеото. Хич не обичам да трият видеоматериали от youtube. Дали е защото в края пишеше "Косово е сърцето на Сърбия?", демек пропаганден материал!?

Косово Е сърцето на Сърбия. И Македония е била сърцето на България (справка - Климент, епископ Охридски), ама вече не е. Move on, ppl.

Забравих да кажа, че съм ходила в Белград, преди да го бомбардират. Чувам, че сега е още по-красив.

3 comments:

Anonymous said...

По-доброто израелско парче:

http://www.youtube.com/watch?v=Mg6p1UsLciY

М.

hazel said...

Е-е, тва съм го поствала миналото лято, че и с оригиналния клип

Къде отиваш ти, може би:)

Alex said...

Hello nnice post