Mar 23, 2007

Once It Was Ours

Два текста от Ина Григорова, на която бях умерен фен през 90-те. Изобщо не ме е срам да кажа, че се кефя и на песните, първата изпълнена от Ирина Флорин, втората - от София. И емотикон за изчервяване няма да сложа. Даже видео им намерих:

Мога

Мога да летя.
Мога и да спра на ръба.
Мога да не спя.
И да се науча да плача.
Мога хиляди неща,
и без тебе мога,
само че искам с теб.

Мога да върна всякакъв жест.
Мога да спя на шумни места.
Мога да върша чудеса със празни ръце.
Да имам каменно лице,
да пазя страшни тайни.

Мога да казвам "не"...

Мога да чувствам лека вина,
да чуя до край всяка страна.
Мога да пазя до теб тишина,
да те променя,
да се шегувам с някой друг
и да убивам с поглед.

Мога да спра дотук...



Син талисман

Но днес пак съм цяла
и без тебе вече ям, вече спя.
Днес пак завъртя се светът
край мен, край сърцето от лед.
Да, днес пак съм цяла,
вече мога да живея така.
Днес пак като мъдра река
вливам се в себе си.

Ти си тръгваш оплетен във истини,
моят поглед ти е син талисман.
Тук-там смях е разпилян,
смях се на себе си пак.

Всеки спомен гаси се на тръгване
за да пазим любовта от щети.
Дали бяхме аз и ти
сбор от телата си?

Не, не пробвай, спести си усмивката,
много устни се отварят така.
Виж сам, маха ти с ръка
другият край на нощта.

Като примка се спуска сълзата ми
не, не искам да изпитваш вина.
След теб всяка тишина
е пълна с очакване.

Вокалите не стават, но песните са чудесни въпреки това.

Еdit: Пропуснах Антибиотика - "Няма как", пак по текст на Ина, но сърце не ми даде да го постна и него, дори в нарочния петък следобед за слушане на прочувствени парчета от едно време :D Сред особено прочувствените се нарежда и Малина със "Само миг". Тва е положението. Ridiculously eclectic поздравява недоволните с Pain - Stay Away:)

2 comments:

Деничка said...

и двете са много добри :) особено син талисман

Anonymous said...

Ама вие сериозно ли? По-суха и малоумна поезия не бях виждал, а за песента да не говорим (имам предвид Син Талисман).