Jun 14, 2008

The Happening

Като умерен фен на този режисьор, отидох да гледам филма на кино, плюс задължителната "Виктория" след това:) Половината от удоволствието на киното е социализирането.

Филмът е... идеен. Шиамалан ги умее тези неща. Колкото и да е преексплоатирана идеята за апокалипсис, тук тя се носи грациозно като повей на вятъра;) и ако си с по-лабилна психика, може да настръхнеш. Спестени са ни безкрайните монолози от "Жената от езерото", в този филм не се говори много. Затова пък езикът на тялото е много, хм, изразителен.

Марк Уолбърг не харесвам изобщо, а и другите герои просто се носеха едно безцелно напред-назад. Атмосферата обаче беше... силна. Финалът също. Не мисля, че Шиамалан е искал да направи "правдоподобен" филм, според мен е искал, както винаги, да се забавлява.
Без да навлизаме във философски и екологични размисли, ние (кралското ние) също се забавлявахме.

п.п. Отивам да говоря с Палмър и другите...

4 comments:

Anonymous said...

Чух не много ласкави отзиви за този филм, на които разбира се не хванах вяра, защото съм такъв тип ултра запален фен на Шаямалан, че се кефя на всеки детайл, сниман от него.
След твоята рецензия съм още по-убедена, че този филм ще ми хареса.

hazel said...

@ gimli
Щом си фен, ще ти хареса:)
На места дори е смешен.

Amaroo said...

Филмът беше за мен лично - пълно разочарование. Твърде много кръв, което издава творческа немощ, за съжаление. На места верно беше смешен, ама по тъпия начин... Няколко хубави кадъра, но като цяло - режисура не видях. Ако си на 12 - може и да ти хареса доста, но за човек дето борави с визуалното като мен - си беше загуба на време... Марк Уолбърг и мацето рулират, но не успяха да спасят филма... жалко!

Чакаме Хелбой 2 и се надяваме той поне да не ни разочарова.

hazel said...

@ amaroo

На мен не ми се видя да е много кръвта, предвид... ъ-ъ идеята. Предполагам, че не съм отишла с кой знае какви очаквания, освен да разбера къде са пчелите от трейлъра:) Ето, и аз съм разочарована;)