Jan 5, 2007

Some Are a Melody, Some Are The Beat

Сред многото прекрасни подаръци, които получих за Нова Година (честита да е), беше аудиосистема за кола Panasonic, която замести откраднатия ми преди година и половина древен радиокасетофон. Ходенето по мъките започна с гаранционната карта на устройството, съдържаща списък с оторизираните сервизи, където да ми го сложат:) Първо отидох в най-близкия такъв сервиз, където ми казаха, че не слагали и ме уведомиха, че сигурно има само едно място в София, където слагат. След дълго звънене в централния софийски сервиз (да не се бърка със затвор), ми вдигнаха, казаха ми, че не слагали и ми дадоха телефона на тези, дето слагали. Дългото звънене на този телефон не доведе до нищо, освен свободно в слушалката и унищожени невъзстановими неврони в главата ми. Може пък и да не работят още, празници, това-онова. Дадох им един ден срок.

На другия ден ситуацията не се промени, теглих една майна на гаранцията и започнах да търся друго място, където да ми го сложат (това продължава да бъде Panasonic-a). Аз ли криво търсих, гугъл ли криво ме разбра, не знам, звънях на още две места, където казаха, че не слагали. Накрая щастливата развръзка настъпи благодарение на френд, който ме светна, че срещу блока ми от другата на страна на булеварда има такъв сервиз. (Всички прилики с приказни и романови сюжети са случайни.) Та там ми го сложиха благополучно и ми пуснаха радио Романтика:Р Аз бързо превключих на "Ретро", където символично прозвуча Alphaville - Forever Young. Поздрав за нас, които бяхме млади през 80-те:)

Да не забравя да кажа къде се намира сервизът за монтаж на автомобилна електроника: Младост 3, блок 326. Препоръчвам го.

И съвсем без никаква връзка: ето новия ми герой в Guild Wars: Nightfall. Казва се Toccata and Fuga, защото обича chants, shouts, arias, and songs:)




No comments: