Dec 13, 2006

Wasted...Youth

Интерактивната рубрика на "Капитал" задава въпрос за разделното събиране на отпадъци тук.

В този пост отразих смесените си чувства на ентусиазъм и недоумение от разделното събиране на отпадъци, което се оказа само разделно изхвърляне. Питането ми какво да изхвърлям в проблемния жълт контейнер се реши няколко дни по-късно с лепенките, на които пише: хартия, пластмаса, метал. Еми... бяла мечка виждал ли си? Нищо общо няма. Аз основно имам пластмасови опаковки и в повечето случаи ги изхвърлям отделно като внимавам да не гледам какво са изхвърляли преди мен. Вероятно и строителни отпадъци, защото контейнерът се намира точно до строежа, залепен за блока ми.

Помня навремето как "вторични суровини" означаваше само "хартиени отпадъци", които редовно предавахме в училище. Пътищата, по които поемаха, са неведоми, но предполагам, че има някаква материална база за рециклиране на хартия, щом клошарите все още я събират и евентуално я предават. Така че, хартията за изхвърляне - в отделна торбичка и до контейнера.

Какво друго за изхвърляне? Мм, днес спряха да работят мигачите ми и ще ходя на сервиз. Дали да не си купя нови гуми с едното ходене?

Off: Ще пиша колко много ми харесаха "Илион" и "Олимп" и колко малко (но съществени) бяха нещата, които не ми харесаха.

No comments: