Jan 31, 2008

No, Really

chrome: ot chovek koyto ne moe da oceni no country for old men ne shta da chuvam dumichka za kino :P

Eто няколко думички все пак, никога не съм претендирала да разбирам от кино;) Ужасяващо тъп и скучен филм, а на мен рядко ми е тъпо и скучно. Към 15-тата минута разбрах, че гледам грешния филм, но упорито продължих, защото поне трима души се бяха заклели в него и бях прочела мнения колко е оригинален, стряскащ, покъртителен, блестящ.

Ами да - оригинален е (няма музика например и деромантизира трилъра отвсякъде), доста добре заснет, хубава актьорска игра, вероятно нелоша адаптация на книга. Това не му пречи да е ужасно тъп и скучен. Ок, може би аз просто мразя прерия, кал, кръв и мотели толкова много, че не можах да го оценя.

Определено два загубени часа от живота ми. Wtf, man, wtf!

No comments: