Dec 2, 2015

American Noise - Part 6

Times will be bad, times will be good
Things I wish I hadn’t done and some I wish I would

Пропуснах втория пост за ноември. Ноември е труден месец... Затова ще започна с една пропусната весела снимка от трека по South Kaibab Trail. Две жени си носеха двете котки на туризъм.

 Иначе съм стигнала до Юта и това е град Тропик. Поредният смешно-чаровен град, в който отседнахме. Мотелът се намира на Main Street, eто я.




 Нашето бунгало.




Това е къщурката на Ебенезър Брайс, на който е кръстен каньонът - мисионер мормон, основател на много поселища и баща на двуцифрено число деца. Предполагам, че тук е живял, докато е бил още ерген.





 Много ми хареса, че в Юта поливаха зеленкото. Напомняше ми за Люксембург:Р

 Тук съм станала в ранни зори и обикалям градчето.


 Мормонска църква. Обичам!

 Овца и коза в близко съжителство.


Тук вечерта имаше огън и групичка около него, с която мислехме да се запознаем, но не го направихме. Интроверти, какво да ни правиш...



След сбогуването ни с мотела потеглихме към поредния парк - Зайън. По пътя обаче Вяра настоя пак да минем през град... Пангуич.



















 Този пост, съдейки по заглавието, трябваше да е за Вегас, но още не съм стигнала дотам. Ще се опитам да приключа до края на годината:)

2 comments:

съхранение на стволови клетки said...

Много красиви снимки! И мястото изглежда чудесно! Браво!

Gamemorph said...

This town is a little like the wild west :)