Oct 22, 2015

American Dreaming - Part 4

I need my conscience to keep watch over me
To protect me from myself


Колкото повече време време минава, толкова по-нереално ми се струва пътуването ми. Нормално, спътницата ми каза, че до месец всичко се забравя, затова трябвало да се пише възможно най-рано, а най-добре — още докато не си се върнал. Но така влизаш в игра с времето, отказваш се от настоящето, за да спечелиш красиво минало. Защото, както казваше един философ, щастлив си само в минало време.

Не съм сигурна дали да се съглася. По немски научихме думата Vorfreude, нещо като „предварителна радост“, а немците твърдели, че тя е най-хубавата радост - Vorfreude ist die schönste Freude. Знам, че преди да замина за Щатите, месеци наред предвкусвах щастието, представях си как ще пристигна сама и ще завладея американците (RIP, Aдриан Лазаровски) и как пред очите ми ще се разгърне сбъдната мечта. Действителността беше по-различна от въображението, както винаги, но понякога различността е просто различна, без да може да се твърди със сигурност дали е по-добра или не от очакванията. 

До онзи момент най-силното ми усещане на докосване до природата беше в миговете, когато чувствах, че съм на планетата Земя. Не на конкретна планина, бряг, поляна или гора, а на летящо в космоса късче материя, обитавано от неколцина двукраки бозайници. Така са ми действали например Смолянските езера или пустинята в Египет. Аризона и Юта обаче бяха преживяване, за което не бях подготвена - там се чувствах на друга планета. Cue, photos.

It all starts relatively normal





Sameness and difference

Kissing aliens

Angry alien













Всъщност тук е пълно с тълпи и да снимаш без хора е жив късмет.

Ends relatively normal

Смятах тук да сложа и снимките от Брайс, но те остават за следващия пост, следващата планета. А иначе това е Upper Antelope Canyon, близо до Page, Arizona, единственият начин да се посети е организирано с индианци навахо, понеже се намира на тяхна територия. Нашите водачи бяха много професионални, един от тях ми поиска българска цигара, сайтът им е този и абсолютно всеки оставен там долар си струва.

No comments: